FOZ "Ulga w Cierpieniu" Fundacji Opieki nad Zwierzętami Skrzywdzonymi przez Ludz

niedziela, 23 marca 2014

Zaczęła rodzić więc.....

Niespodzianka wręczona  w sobotę na moje pro zwierzęce dłonie:
Dnia 22 marca 2014r w pudełeczku po pampersach otrzymałam rodzącą kotkę. Bidulka była przerażona odgłosami szczekających psów. Dwa maleństwa okociła zaraz po zabezpieczeniu w oddzielnym pomieszczeniu. Prawdopodobnie na wskutek stresu wstrzymała akcję porodową. Po okoceniu pierwszej dwójki wsunęłam rękę i pogłaskałam ją. Nie wykazała sprzeciwu. Będąc w trakcie porodu zaakceptowała moją obcą dłoń przesiąkniętą zapachem psów!! Cudowna kotka. Po kilku godzinach wydała na świat kolejne dwie pociechy.
Kotusia - Matusia, jest wspaniałą matką. Bardzo dba o maleństwa. Podziwiam ją za spokój. W maleńkim pudełeczku absolutnie nie mogła wyprostować się, a pomimo tego nie rozdrapała kartonu.  Jest WYJĄTKOWO grzeczna! Oceniając jej przychylne nastawienie do człowieka, sądzę że mieszkała z rodziną w domu. 
W celach adopcyjnych wspólnie postarajmy się o szeroki przekaz tej informacji.


Z konieczności musimy założyć na portalu Siepomaga.pl aukcję charytatywną, na pokrycie kosztów weterynaryjnych i żywieniowych.

Załączone zdjęcia obrazują cały przebieg zdarzenia od chwili przyjęcia kociej rodzicielki.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz