FOZ "Ulga w Cierpieniu" Fundacji Opieki nad Zwierzętami Skrzywdzonymi przez Ludz

czwartek, 25 czerwca 2015

Pokorna DOSIA usilnie prosi o dom !

2606.2015 r
------------------------
OGŁOSZENIE GRZECZNOŚCIOWE ( zamieszczone w porozumieniu z panią ALDONĄ z C.K.)

To ja DOSIA pokorna suczka bez cienia agresji , od roku mieszkająca w tarnogórskim Azylu "Cichy Kąt". Bardzo pragnę własnej kochającej rodziny!!!


Jestem posłuszna, wykonam każde polecenie tylko przygarnij mnie na stałe.



Proszę - weź mnie na ręce.


Słoneczko - otul mnie swoimi promieniami.


Tak mi przykro. Po wykonaniu zdjęcia zejdę z rąk i ...nadal cichutko będę znosiła swoją samotność.


Kocham swoją opiekunkę. Nowej Pani oddam całe swoje psie serce. Tylko przygarnij mnie !


Nie chcę wracać do boksu!

Jestem wysterylizowana, zaszczepiona p/chorobom zakaźnym. Nikomu nie sprawiam kłopotu.

Doświadczyłam bezdomności, głodu i chłodu. Poniższe zdjęcia wykonała przed rokiem Prezes FOZ "Ulga w Cierpieniu" . Zainterweniowała gdzie trzeba, aby nie stała się nam krzywda.


W poszukiwaniu pożywienia biegaliśmy za ludźmi. Jedni nas karmili inni bili. Nasze stadko liczyło około 30 głodnych psów.


W deszczu przynajmniej mogliśmy napić się wody z kałuż.


Tylko nie mieliśmy się gdzie wysuszyć.


Oto nieustraszony PLUTO przywódca naszego stada.


PLUTO bronił nas i naszych zdobyczy.
Nie podobało się to ludziom.

Bardzo gorąco proszę CZŁOWIEKU przyjmij mnie na członka TWOJEJ rodziny. Ja nie dokonuję zniszczeń . Mam około 5 lat, i już dawno wyrosłam ze szczenięcych psot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz