FOZ "Ulga w Cierpieniu" Fundacji Opieki nad Zwierzętami Skrzywdzonymi przez Ludz

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Szczeniaczek CIAPEK - 18 styczeń 2016r


CIAPEK czuje się dużo lepiej. Demonstruje swój wigor. Prezentuje  szczenięce możliwości.


Futerko - zabawka kocurka Coociego najlepszym materiałem do wbijania szczenięcych ząbków.




Drapak oraz piłeczki kotka również służą do psiej zabawy.



Przysmak CIAPKA - ciasteczka serowe dla psów.
Polecam , zjadł całą paczuszkę w mig.


P.S. 
Pozostawiłam Ciapka z Coociem na czas 4,5 godz we wspólnym pokoju. Zdziwiła mnie reakcja szczeniaka na mój powrót. Skowyczał przerażony, próbował uciekać , sikał pod siebie ze strachu.
To już trzecia taka sytuacja , lecz o zwiększonej demonstracji przerażenia.
Przypuszczalnie piesek przebywał samotnie w zamkniętych pomieszczeniach przez długi okres czasu, a po powrocie właścicieli doznawał przemocy min. ... za nie zachowanie czystości.


Biedny Ciapek szukał pomocy ze strony Cocciego Próbował schować się za nim!!! 
Myślałam ,że serce pęknie mi z żalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz